0

Επισκευές - Αντικαταστάσεις

 

Επισκευές - Αντικαταστάσεις

 

Η εταιρεία ANDY επισκευάζει τα κοσμήματά της όταν και εφόσον αυτό είναι εφικτό.

 

Όλα τα κοσμήματα του andyshop.gr και του καταστήματος ANDY, καλύπτονται από εγγύηση 3 Εβδομάδων.

 

Ως εγγύηση θεωρείται η απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο καθώς και η κάρτα αλλαγής που παραλαμβάνει ο πελάτης κατά την αγορά ενός κοσμήματος ANDY από το κατάστημα μας.

 

Απαραίτητη προϋπόθεση για την αποδοχή ενός κοσμήματος προς τεχνικό έλεγχο, επισκευή ή αντικατάσταση είναι η επίδειξη ενός από τα παραπάνω παραστατικά αγοράς (εγγύηση).

 

Η εταιρεία ANDY έχει κάθε νόμιμο δικαίωμα να μην αποδεχτεί ένα προϊόν προς εξέταση, επισκευή ή αντικατάσταση εφόσον δε πληρούνται όλα τα παραπάνω.

 

 

 

Επισκευή προϊόντος

 

Παρέχοντας την απόδειξη λιανικής πώλησης του κοσμήματος ή τιμολόγιο ή την κάρτα αλλαγής εντός του χρονικού διαστήματος των 3 εβδομάδων, ενδέχεται να πραγματοποιηθεί επισκευή με χρέωση ή δωρεάν ανάλογα από την χρήση που έχει προηγηθεί, το θέμα που εμφανίζει το κόσμημα και το είδος της επισκευής που απαιτείται.

 

 

 

Προβλήματα που προκύπτουν εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει η εγγύηση, από φυσιολογική φθορά όπως η χαλάρωση κουμπώματος, εξετάζονται ανά περίπτωση εάν επιδέχονται επισκευή και πάντα με τη συγκατάθεση του πελάτη.

 

 

 

Προβλήματα που εμφανίζονται εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει η εγγύηση, από μη ορθή χρήση του προϊόντος όπως σπάσιμο αλυσίδας, σπάσιμο μοτίφ, σπάσιμο κουμπώματος, απώλειας ζιργκόν κλπ. εξετάζονται ανά περίπτωση εάν επιδέχονται επισκευή και πάντα με τη συγκατάθεση του πελάτη.

 

 

 

Όλα τα παραπάνω ισχύουν στην περίπτωση που η επισκευή είναι εφικτή, το πρόβλημα που υπάρχει καλύπτεται από την εγγύηση και υπάρχει διαθεσιμότητα ανταλλακτικών από το εργαστήριο κατασκευής

 

Σε περιπτώσεις αποκοπής τμήματος από προϊόν ή σπασίματος, απαραίτητη προϋπόθεση για οποιαδήποτε επισκευή είναι ο πελάτης να έχει στην κατοχή του όλα τα μέρη που αποτελούν το κόσμημα.

 

 

 

Για κοσμήματα εντός εγγύησης, η διαδικασία του τεχνικού ελέγχου είναι η ακόλουθη:

 

 

Στέλνετε στο [email protected]andyshop.gr το απαραίτητο φωτογραφικό υλικό ως συνημμένες φωτογραφίες (φωτογραφία από το προϊόν που φέρει το θέμα μαζί με φωτογραφία της εγγύησης), με θέμα: "ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ".

Ακολουθεί επεξεργασία και αξιολόγηση των στοιχείων που έχετε στείλει από το τμήμα service της εταιρείας.

Λαμβάνετε e-mail* αναφορικά με την έγκριση ή μη της αποστολής του προς τεχνικού ελέγχου προϊόντος σας.

Κατόπιν εγκρίσεως, το κόσμημα θα πρέπει να επιστραφεί προς αξιολόγηση στη παρακάτω διεύθυνση:

 

 

 

ANDY

 

Α.Παπανδρέου 14

 

ΤΚ 166 75, Γλυφάδα

 

Τηλ. 2108945580

 

Υπόψιν: Τμήματος Service

 

 

 

 

 

Τα έξοδα μεταφοράς προς την εταιρία ANDY, επιβαρύνουν αποκλειστικά τον αποστολέα. Εφόσον τα προϊόντα αποστέλλονται ταχυδρομικώς, αυτά θα πρέπει να είναι ασφαλισμένα από τον αποστολέα και, να αποστέλλονται ως συστημένα στην παραπάνω διεύθυνση αποστολής. Η εταιρία ANDY δε φέρει καμία ευθύνη για τη ζημία, απώλεια ή κλοπή που μπορεί να προκύψει κατά τη μεταφορά των κοσμημάτων.

 

 

 

Με τον αριθμό αποστολής παρακολουθείτε την πορεία του δέματος και την ημερομηνία παράδοσής του στην εταιρεία μας. Δεν υπάρχει δυνατότητα ενημέρωσης παραλαβής από την ANDY.

 

 

 

Το χρονικό διάστημα της επισκευής είναι 10 - 20 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή παραλαβής του προϊόντος από την εταιρεία μας. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση υπάρχει σχετική ενημέρωση από το αρμόδιο τμήμα.

 

 

 

To κόστος επισκευής, εφόσον υπάρχει, καταβάλλεται με την μορφή αντικαταβολής στην μεταφορική εταιρεία, κατά την επιστροφή του κοσμήματος.

 

 

 

Η εταιρία ANDY δεν αναλαμβάνει εργασίες που μπορούν να επηρεάσουν και να αλλάξουν την αρχική μορφή ενός κοσμήματος όπως η αυξομείωση μεγέθους κλπ.

 

 

 

Το μαύρισμα, η οξείδωση, η αλλοίωση του χρώματος ή της επιφάνειας ενός κοσμήματος, δεν καλύπτονται από την εγγύηση, καθώς αφορούν θέματα χρήσης και φροντίδας από μέρους του πελάτη και όχι κατασκευαστική αστοχία.

 

 

 

Αντικατάσταση προϊόντος

 

Αντικατάσταση προϊόντος πραγματοποιείται εντός 21 ημερολογιακών ημερών από την αγορά του προϊόντος και εφόσον διαπιστωθεί, μετά από τεχνικό έλεγχο, κατασκευαστικό ελάττωμα που δεν επιδέχεται επιδιόρθωση.

 

Ως κατασκευαστικό ελάττωμα δεν αναγνωρίζεται η φυσιολογική φθορά που μπορεί να υποστεί ένα κόσμημα εξαιτίας της χρήσης του όπως η χαλάρωση του κουμπώματος, η αλλοίωση χρώματος κλπ. και εξαιρείται της κάλυψης που παρέχει η εγγύηση για αντικατάσταση.

 

Σε περίπτωση αιτήματος αντικατάστασης και εφόσον ισχύουν τα παραπάνω, ακολουθείτε την ακόλουθη διαδικασία:

 

 

 

1) Να παραδώσετε το κόσμημα σας στο κατάστημα μας ,χωρίς ραντεβού στις ώρες καταστήματος.

2) Να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2108945580,

3) Να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω mail στο [email protected] για να σας ενημερώσουμε ως προς την διαδικασία της επισκευής.

 

ANDY

 

Α.Παπανδρέου 14

 

ΤΚ 166 75, Γλυφάδα

 

Τηλ. 2108945580

 

Υπόψιν: Τμήματος Service

 

 

Τα έξοδα μεταφοράς προς την εταιρία ANDY, επιβαρύνουν αποκλειστικά τον αποστολέα. Εφόσον τα προϊόντα αποστέλλονται ταχυδρομικώς, αυτά θα πρέπει να είναι ασφαλισμένα από τον αποστολέα και να αποστέλλονται ως συστημένα στην παραπάνω διεύθυνση αποστολής. Η εταιρία ANDY δε φέρει καμία ευθύνη για τη ζημία, απώλεια ή κλοπή που μπορεί να προκύψει κατά τη μεταφορά των κοσμημάτων.

 

 

Με τον αριθμό αποστολής παρακολουθείτε την πορεία του δέματος και την ημερομηνία παράδοσής του στην εταιρεία μας. Δεν υπάρχει δυνατότητα ενημέρωσης παραλαβής από την ANDY

 

 

 

Το χρονικό διάστημα της αντικατάστασης είναι 15 - 25 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή παραλαβής του προϊόντος από την εταιρεία μας. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση υπάρχει σχετική ενημέρωση από το αρμόδιο τμήμα.

 

 

 

 

Στη δυσάρεστη περίπτωση που το προϊόν επισκευής ή αντικατάστασης φθάσει σε εσάς κατεστραμμένο παρακαλούμε να ενημερώσετε μέσα στις επόμενες 8 ώρες : την εταιρία courier ώστε να αναλάβουν την ευθύνη καθώς και την εταιρεία μας, στο email: [email protected]andyshop.gr προκειμένου να κινήσουμε τις απαραίτητες διαδικασίες για την επίλυση του προβλήματος.

 

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης του δέματός σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

 

 

 

Όσα κοσμήματα αποστέλλονται στην εταιρία ANDY. χωρίς την εκτέλεση της προ απαιτούμενης διαδικασίας – έγκρισης ή χωρίς την συνοδεία των απαραίτητων παραστατικών αγοράς (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο ή κάρτα αλλαγής) δε θα γίνονται αποδεκτά και θα επιστρέφονται στον αποστολέα με δική του επιβάρυνση.

 

 

 

 

*Στην περίπτωση που δε λαμβάνετε τα email επικοινωνίας μας ελέγξτε την ορθότητα των στοιχείων που έχετε καταχωρήσει ή διαφορετικά την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας (spam).